Bestelling afronden (configureren)

Zodra je een bestelling doet via de webshop moet je deze nog configureren. Dit is de laatste stap in het bestelproces die je na de bedankt melding krijgt. Soms kan het zijn dat je de bestelling nog niet kunt doorzetten omdat je bijvoorbeeld nog niet de verhuiscode hebt ontvangen maar je wel het pakket wilt bestellen om deze alvast te gebruiken.

Voordat je de bestelling kunt afronden, dien je allereerst aangemeld te zijn op het controle paneel.

Wanneer je niet weet hoe je dat moet doen, of ben je je wachtwoord vergeten klik dan hier.

Stap 1.
Zodra je bent aangemeld op het controle paneel kom je op het dashboard uit. Als er een bestelling klaar staat om te configureren krijg je de volgende pop-up te zien.
Zie je deze pop-up niet? ga dan naar stap 2b in deze handleiding.

Bestelling

Stap 2a.
Klik op de knop ‘Configureer’ en configureer via de webshop je bestelling. Zodra je de bestelling succesvol hebt geconfigureerd dan veranderd de status van ‘Actie vereist’ naar ‘Actief’.

Wil je de bestelling nog niet configureren, klik dan op ‘Afbreken’. Wanneer je op ‘Overzicht’ klikt ga je naar het overzicht met al je bestellingen.

Stap 2b.
Als je in de pop-up op ‘Afbreken’ hebt geklikt of je ziet de pop-up niet verschijnen dan kan je de bestelling alsnog configureren. Dit doe je door in het controle paneel op ‘Administratie’ te klikken, hier staat dan een rood bolletje achter met een getal daarin.

Minty Hosting cp v3.4.1

 

Vervolgens kies je links in het menu op ‘Bestellingen’.

Bestelling-afronden-2

Vervolgens kom je in het overzicht met al je bestellingen. De bestelling met status ‘Gedeeltelijk voltooid’ dien je nog te configureren.

Bestelling-3

Klik de betreffende bestelling aan, je krijgt dan de bestelling te zien.

bestelling geg

Vervolgens zie je hier de bestelling staan. Je kan met de prullenbak eventuele producten verwijderen uit de bestelling.

Klik op de knop ‘Configureer’ en configureer via de webshop je bestelling. Zodra je de bestelling succesvol hebt geconfigureerd dan veranderd de status van ‘Actie vereist’ naar ‘Actief’.

Kom je er niet uit?
Loop je ondanks onze uitleg toch vast en kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk: bel tijdens kantooruren met +31 232302134 (maandag-vrijdag van 9:00 tot -17:00) of mail naar servicedesk@mintyhosting.nl.