Hoe kan ik mijn e-mail logs inzien?
Binnen het controle paneel kan je gemakkelijk inkomende- en uitgaande e-mail logs inzien. Zo kan je precies zien of je bepaalde berichten hebt kunnen ontvangen, of dat deze wellicht geblokkeerd zijn.
Stap 1. Log in op het controle paneel
Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.
Wanneer je niet weet hoe je dat moet doen, of ben je je wachtwoord vergeten klik dan hier.
Stap 2. Klik in het menu op Hosting
Zodra je op Hosting klikt kom je in het overzicht met jouw websites. Klik op de website waarvan je de e-mail logs wilt inzien.
Stap 3. Klik op E-mail filter
In het menu klik je op de optie E-mail filter.
Stap 4. Klik op Logon
Er verschijnt een extra venster, klik hier op Logon. Vervolgens verschijnt er een pop-up waar je op Inloggen klikt.
Stap 5. Zoek in e-mail logs
Nu wordt je geredirect naar het spamfilter en kan je inkomende- en uitgaande e-mail logs inzien. Gebruik hiervoor de functie Zoekfunctie logbestanden.
Kom je er niet uit?
Loop je ondanks onze uitleg toch vast en kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk: bel tijdens kantooruren met +31 23 230 21 34 (maandag-vrijdag van 9:00 tot -17:00) of gebruik ons contactformulier.