SMTP toegang activeren

Hoe activeer ik SMTP?

Wil je ook mail kunnen verzenden zonder de beperkingen welke je internet provider je oplegt? En wil je altijd mail verzenden als je onderweg bent? Schakel dan de SMTP toegang in. Via onze SMTP toegang kan je eenvoudig mail verzenden via ons systeem. In deze beschrijving leggen we uit hoe je deze optie kan in schakelen.

Stap 1.  Log in op het controle paneel

Om deze stappen uit te voeren moet je eerst aangemeld zijn op het controle paneel.

Wanneer je niet weet hoe je dat moet doen of ben je je wachtwoord vergeten klik dan hier.

Stap 2.  Klik in het menu op Hosting

Zodra je op Hosting klikt kom je in het overzicht met jouw website. Klik op de website waarvoor je SMTP wilt inschakelen.

mijn-websites-2

Stap 3.  Klik op SMTP inschakelen

Klik vervolgens op de knop Uitgaande e-mail. Zodra je op hierop hebt geklikt zie je onderstaande scherm waarin we vermelden wat deze dienst kost en of je hiermee akkoord gaat.

uitgaande-e-mail-is-uitgeschakeld-1

Zodra je akkoord bent gegaan is de SMTP dienst geactiveerd, dit is vrijwel direct geactiveerd.

uitgaande-e-mail-inschakelen

SMTP gegevens inzien

Als de SMTP dienst geactiveerd is kun je de gegevens inzien door eenmaal op Uitgaande e-mail te klikken.

beheer-de-smtp-instellingen

Kom je er niet uit?
Loop je ondanks onze uitleg toch vast en kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze helpdesk: bel tijdens kantooruren met  +31 23 230 21 34 (maandag-vrijdag van 9:00 tot -17:00) of gebruik ons contactformulier.