0

Administratie

Veelgestelde vragen

Alle vragen

Zodra je een domeinnaam, hosting of ander product aanvraagt, ontvang je direct een factuur. Deze dient te worden voldaan om gebruik te kunnen maken van de diensten. De producten worden pas actief als de betaling voldaan is.

Ja, automatische incasso is mogelijk. Stuur hiervoor jouw bedrijfsgegevens naar onze administratie (administratie@mintyhosting.nl), onze administratie zal dit in orde maken.

Je kunt jouw facturen bekijken onder het tabblad ‘Facturen’ wanneer je inlogt in ons controlepaneel. Ook worden de facturen altijd via de e-mail gestuurd naar het opgegeven e-mailadres.

Zonder opzegging worden de diensten automatisch verlengd.

De minimale looptijd van een contract is afhankelijk van het soort product:

  • Domeinnamen: minimaal 12 maanden
  • Hosting producten: minimaal 12 maanden
  • VPS / Managed hosting: minimaal 1 maand
  • SSL-certificaten: minimaal 12 maanden
  • VPN: minimaal 1 maand
  • Microsoft 365: afhankelijk van je licentie, per maand of per jaar.
  • Google Workspace: afhankelijk van je licentie, per maand of per jaar.
  • E-mail only: afhankelijk van je licentie, per maand of per jaar.
  • E-mail back-up: minimaal 1 maand

Je kunt producten en/of diensten opzeggen via het controlepaneel of via de e-mail naar support@mintyhosting.nl.

Het opzegtermijn varieert per product en zal worden vermeld in je contract.

Om de naam op je facturen aan te passen, dien je de benodigde gegevens door te geven aan de administratie. Stuur een e-mail naar administratie@mintyhosting.nl.

Wij maken gebruik van Cookies

De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak.